Dobre gadżety reklamowe nie kosztują krocie, nie muszą także imponować rozmiarem, czy wartością. Powinny zapadać w pamięć, kojarzyć się z firmą i budować pozytywny wizerunek, takie są ich główne zadania.
Jest wiele firm, które stworzą dla naszego przedsiębiorstwa wszelakiego rodzaju gadżety, upominki, czy materiały reklamowe. Wszystko zależy od sytuacji i potrzeby. Najczęściej na takich rzeczach umieszcza się logo firmy, ale wybór jest praktycznie nieograniczony. Można dorobić hasło reklamowe, czy jakąś związaną z firmą grafikę. O tym, że gadżety reklamowe są nieograniczone żadnymi zasadami mogą poświadczyć te 3 przykłady. Firma Nike sprzedawała profesjonalne obuwie sportowe w kartonie z zewnątrz wyglądającym zupełnie normalnie, w środku natomiast miał na ścianach namalowane trybuny i kibiców, a na dnie murawę. Pewna klinika z Manchesteru zajmująca się szeroko rozumianymi zabiegami dentystycznymi zamiast wysłać list do pacjentów z zawiadomieniem o przeprowadzce, stworzyła miniaturową szczękę na nóżkach z napisem, że klinika przenosi się na nowy adres. W Nowej Zelandii przed parkami wisiały w formie drewnianych plakatów reklamy batona KitKat. Nie byłoby w nich nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że z plakatu można było wymontować drewniane części i złożyć z nich krzesełko.
Wszystko głównie zależy od tego czym zajmuje się firma. Jednak są gadżety, które pasują do każdego profilu działalności gospodarczej. Długopisy, notesy, cukierki, smycze, balony, czy breloki są dobre na każdą okazję, czy to na stoisku na targach, czy w siedzibie firmy jako drobny upominek za zakup. Popularne są także kubki, czy kalendarze z logo firmy. Nadadzą się jako upominek dla pracowników, jak i kontrahentów. Hotele często posiadają parasole dla gości z logo hotelu, ale taki gadżet może znaleźć również zastosowanie w wielu innych miejscach. Gdy współpracownik, lub ważny klient wychodzi z naszego biura i niefortunnie złożyło się, że zaczęło padać, na pewno doceni zaoferowany mu parasol i pomoże zbudować to pozytywne relacje. Dostępne są także gadżety informatyczne, możemy ofiarować komuś np. pendrive, czy powerbank z logo firmy. Wiele firm zajmuje się tworzeniem takich gadżetów, wystarczy poszukać w internecie tę najodpowiedniejszą, a korzyści z takich gadżetów reklamowych będą nieocenione.
Kolejnym z najpopularniejszych gadżetów są koszulki z nadrukiem. Każda osoba stojąca na targach, czy w jakiś sposób reklamująca firmę, czy produkt zwykle posiada specjalną koszulkę z logo firmy, produktu, lub hasłem reklamowym. Często też ze wszystkim naraz. Firmy, o których mowa była wcześniej także zajmują się przygotowaniem koszulek. Można zakupić taki gadżet w formie „prasowanki” na koszulce, ale po kilku praniach może ona już wyglądać nieestetycznie. Zdecydowanie lepszym i trwalszym, ale trochę droższym rozwiązaniem jest wyszycie, lub wyhaftowanie logo firmy, czy hasła na koszulce. Można je rozdać pracownikom, oraz też jako upominki na targach, czy stoiskach promocyjnych. Z pewnością taki gadżet będzie zwracał uwagę innych, gdyż, nie oszukujmy się, jest dobrze widoczny.
Robert Saj
Używamy cookies